reklam

20 Temmuz 2017 Perşembe

Ek Gıda Sorunsalı

Tek çare #blw mi? Böyle de sadece meyvenin sebzenin tadına bakıyor, doktor günde en az 100 ml çorba veya püre yiyecek dedi, kaşık tutmayı beceremezken blw ile o mümkün değil. Veya emzirmemek? Aç olmalı ek besin vereceğin zaman diyorlar. Hele o memeyi verme bi... apartman inleyecek öyle bağırıyor, ağlıyor 😳uyku desen emmeden uyumuyor, hem uykusuz hem aç bırakmak gerek... ki bana göre değil eziyet etmek çocuğa yemek için. tatsız tuzsuz beğenmez tabi mi diyeceksin? Yağ ve tuz da ekliyorum. Hatta bugün kendi yemeğimin suyunu tattırayım dedim, tadına bile bakmamak için ağzını sıkı sıkı mühürledi. Geçici bir dönem midir bu? Doktor yedirmem gerektiği konusunda ısrarcı ben ise Güneş'in henüz hazır olmadığını düşünüyorum ve ona her gün birşeyler tattırmaya çalışmaya devam ederek fakat ısrarcı olmadan, üzerine gitmeden, kendimi de strese sokmadan biraz zaman tanımaktan yanayım. Katı gıdayı severek yiyen çocukların anaları, siz neler yaptınız? Ilk günden mi sevdi bebeğiniz yemeyi yoksa sizin de böyle bir dönem oldu mu? "Yiyen yiyo zaten, yemeyen de yemiyo ne yapsan da" demek doğru mu? En çok bunu merak ediyorum.

18 Temmuz 2017 Salı

Yıldönümü hikayesi



Çay kaşığı ile fotoğraf çekmişiz. Yüzüm tanınmaz halde ama inanın benim o. 😂 Bon Jovi Türkiye'ye gelmiş. Biletler ateş pahası tabi. Sürpriz yapıp almış canım ömer @omernacidemir 😍 . O gün dedim işte ben, seviyo lan seni cidden bu adam. Sevmese niye versin o kadar para dimi? 😂 bi girdik içeri jon bon  jovi abimiz karıncadan hallice🐜 sahnede kendisini görebilene aşk olsun. Allahtan kırmızı giyinmiş de öyle seçebildik kendisini. Napsın garibim ömer'in de o kadarına yetmiş parası 😂😂 kendisiyle takılıyoruz bir süredir. Çok eski değil tabi ama ne kadardır birlikteyiz kendimiz de bilmiyoruz çünkü doğaçlama başladı bizim ilişki. ilerde bir yıl dönümümüz olmayacak ya diye düşünüp o konserden birkaç gün sonra o günü seçtik kendimize, her sene o gün kutlayalım diye. O gün 18 temmuz, yani aslında bugün. Yani yıldönümü Ertesi günü basıp Antalyaya gitmiştik tatile. Şimdi? Şimdi anca
Büyükçekmece sahile iner ismail şafaktan dondurma yer geç olmadan eve döneriz 😂 çünkü #bebeklihayat

6 Temmuz 2017 Perşembe

Emerek Uyuma Hikayesi

Annelere bir sorum olacak: memede uyutma ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Kaç aya kadar yapılmalı? Ne zaman bıraktırılmalı? Ve en önemlisi nasıl degiştirilmeli bu alışkanlık? Valla ne yalan söyleyeyim, Güneş uykuya mutlu, huzurlu, güvende hissederek dalsın diye ilk aylar özellikle öyle yaptım. Ilk 3 ay zaten doktorlar bile böyle şeylere müdahale etmeyin diyor. Sonrasında ise genelde doğru bulmuyorlar ama bence ilk 6 ay müdahale edilmemeli. Ama bundan sonrası için karasız ve kafam karışık durumdayım. Bir yanım bırak uykularına huzurlu ve güvende hissederek dalmaya devam etsin, sen de bebeklik günlerinin, mis kokusunun tadını çıkar, zaten doyamayacaksın ve ilerde çok özleyeceksin diyor. Hem bence bebeklerin fiziksel ihtiyaçları kadar duygusal ihtiyaçları da koşulsuz karşılanmalı. Diğer yanım ise her uyandığında uykuya devam etmek için yeniden emmek isteyebilir ve bu da uyku problemine, sebep olur diyorlar, o yüzden artık kendi başına uykuya dalmayı öğrenmeli diyor. (Itiraf edeyim ikinci kısım pek bi hafif kalıyor) 🙃 sizce nasıl olmalı? Hissettikleriniz, okuduklarınız, duyduklarınız neler?